suka akan keajaiban

Sunday, July 3, 2011

SPM candidate

assalamualaikum smua...
sebenarnya blog nie ada la cerita2 yg ingin di kongsikan dulu...
tapi oleh kerana saya tidak dapat mengawal diri saya
saya x pandai arrange masa  belajar saya
saya telah pun membuat blog ini private...
tapi...
setelah 4bulan,
saya buka balik blog nie dgn men"delete" smua post2 lama saya..
so 
blog nie di biarkan kosong tanpa sebarang cerita..
ramai yg cakap blog nie tidak lagi berpenghuni..
mcm rumah usang pulak..
actually masih lagi de orgnya..
tapi 
hidup sebagai pelajar nie..
biasalah
hari2 sibuk...
lagi2 mcm saya yg akan ambik exam bln november nie..
so saya x boleh nak cek2 blog nie selalu..
saya fokus untuk study dulu..
jadi,
kepada anda yg cek2 blog saya nie,
doakan lah supaya saya menapat result yg cemerlang..
sya sebenarnya bercita2 nak jadi dentis,
sebab tu saya buat nama saya ada DR,,
sebenarnya saya belum lagi jd dokter..
ok la..
bye2 smue..
jumpe lagi lps spm nie...
ASSALAMUALAIKUM~

1 comment: