suka akan keajaiban

Saturday, December 3, 2011

visit sabah...

hai2..
hari ni nak share tempat2 yg telah saya lawati di sabah...
aik..mcm pelik je ayat tu??
klw de kesalahan tatabahasa sory je la ek..
umm..

1.saya dah pergi ke kudat iaitu di simpang mengayau...pemandangan dekat situ sangat2 cantik..so kepada anda yang nak gi jalan2 kat sabah.jgn lupe pergi ke kudat (the tip of borneo)..

air laut dekat sini sangat jernih tau...so boleh la korang berenang kat sini utk tgk batu2 karang....
2.saya dah pun pergi ke tawau..
nie dekat tawau..
 3.lepas tu saya melawat ke sandakan..
nie dkt sandakan sebelum msk ke tempat orang hutan...
4..gunung kinabalu/kundasang...kat sini la pelancong paling ramai...semua orang dtg sini sebab nak mendaki gunung kinabalu..kat sini sejuk tw...
pastikan bawak baju sejuk kalau pergi sini..
bayak lagi la yg saya dah pergi dkt sabah nie...senang cerita,,1 sabah saya dah merantau...jambatan tamparuli pun saya dah pergi tapi malas la nak share gambar...so kepada anda yang rasa2 x tw pe yg special sgt dkt sbh..boleh la pergi ke tempat2 nie terutama ke kundasang...sangat2 best!
ok la..see  u soon with the other story...
bye2...

No comments:

Post a Comment